Weinig tekst, wel foto's
11 mei 2008 - Montpellier, Frankrijk
Vandaag dus maar verstandig geweest en nog een dagje in Montpellier gebleven.
Wel veel gelopen, maar zonder rugzak en geen centje pijn.
Heb een museum bezocht (veel hollandse meesters, je wilt toch wat), een prachtige dierentuin (vooral omdat hij erg ruim opgezet is in een bos), de botanische tuin en op weg naar dit internetcafe de historische pelgrimsroute door het oude centrum gelopen die is helemaal aangegeven met bronzen schelpen in de bestrating.
En dus eens gekeken of ik wat met de foto's van mijn mobiel kon (heb i.v.m. het gewicht mijn camera niet meegenomen): programma gedownload 'et voilà'. Ik heb er wel plezier van!
Maar duurde wel lang en ik heb het nu ook wel weer voor een tijdje gehad met internet en een pc!
Geniet er dus maar van, geen idee wanneer ik weer achter een pc zit!!!!
Groeten (en duim dat mijn kuit het houdt!)
Wilma

Wat ontzettend leuk om je weblog te lezen. Errug prettig dat je kuit het in elk geval vandaag heeft gehouden.
heel veel plezier en geniet!!!
Liefs
Ingrid
Veel succes en plezier.
Liefs,
Lia (Egypte was geweldig en ik voel me heel goed!)
Ben zelf net terug uit Barcelona. Heb veel aan je gedacht, maar lees nu pas je verslagen. Na een fantastische week Barcelona, kom ik meteen terug in een enorme drukke week (zondag eerste toneelvoorstelling dus deze week elke avond repeteren)
Goed om te lezen dat het zo lekker gaat!!
Duimen is niet nodig die kuit is gewoon goed!
Paul
liefs ma en pa
Je bent nu twee weken op pad. Ik heb je reislog bezocht en het is leuk om te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt tot nu toe. Wanneer ga je die dingen vertellen die je nu alleen maar aanstipt? Je maakt ons wel erg nieuwsgierig. Over een half jaar horen we alle verhalen. Geniet ervan. Ik dacht even dat je die 4 honden langere tijd ging verzorgen van die mevrouw met hernia, maar je bent weer verder gegaan, geloof ik.
Geniet ervan en tot mails.
Liefs Corien